Re: M2

Autor: Pawel Olzynski (hamerpo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 23:23:56 MET DST

>Chcialbym sie dowiedziec o wrazeniach z pracy na komputerze
>z procesorem M2 np 200 MHz. Poniewaz jest sporo tanszy od
>pierwowzoru chcialbym wiedziec czy jest wart zakupu.

Mam M2 200 od pol roku i nie narzekam. W pracy mam P200 i moim zdaniem
Cyrix pracuje szybciej. Nie mowie tu o grach typu Quake ale o programach
tzw. uzytkowych. Zreszta potwierdzaja to testy, np. Info Pro - CPU szybsze
od P200 a FPU na poziomie 166. A sam M2 200 taktowany jest TYLKO 150 !
Porownujac rzeczywiste czestotliwosci taktowania Cyrix jest o niebo
lepszy.
Ale jak chcesz glownie grac to niestety tylko Intel ............ albo
Cyrix o rzeczywistej czestotliwosci ok 200 :=)

Pawel Olzynski
e-mail: hamerpo_at_kki.net.pl
nwoui nljdfiu ojf opef

PS. Quake to ekstremalny przyklad, Screamer Rally i Tomb Rider chodza jak
burza (3Dfx of course)