Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Mikrobi (mikrut_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:12:12 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Ja mam komputer podłączony do gniazdka bez zerowania (podobnie jak
> pewnie 90% ludzi mieszkających w blokach) i nic się na szczęście nie
> dzieje :)
> Kabel zerujący jest chyba wyłącznie w łazience z przeznaczeniem dla
> pralki ...

W taki razie zalecam wymianę gniazda do którego podłączasz komputer na
takie z bolcem zerującym. W przeciwnym wypadku monitor sieje jonami + i
nie działają warstwy zapewniające LR, podłączane do zerowania wewnątrz
obudowy i w samym kineskopie. Sam komputerek też jest wtedy lepiej
wyekranowany i mniej podatny na bodźce zewnętrzne.

--
c.u.
====