Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Mr.Z (aababa_at_mci2000.com)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 18:12:41 MET DST

Marek Blaszkowski wrote:

> Piotr Sieklucki <xenocide_at_polbox.com> wrote:
>
> : On nie wiem, ale ja dwie naraz. I w obu bylo o hamerykanskim planie
> : "podsluchiwaniu" urzadzen emitujacych fale e-m. Nazywalo sie to Project
> : Tempest i nawet doszli do opracowania norm, jakie ich sprzet rzadowy
> : ma spelniac by nie bylo to wobec niego mozliwe. Gdzies mi sie walal
> : sporawy dokument na ten temat /czy moze opis - specyfikacja? Nie pamietam/
> : Jak ktos chce, moge poszukac.
>
> Potwierdzam.
> A slyszeliscie o facecie (zap. jego nazwiska) ktory wprowadzil pojecie
> [...]

  Potrwierdzam, ze w owych latach bylo takze glosno o /laserowych - lasery byly wtedy w
modzie bo malo kto wiedzial jak i czym to wypada jesc/ generatorach trzesien ziemi. I
co nie slychac, ani tez sztucznie nie trzesie.

AdamZ

PS. Co do odpalania rakiet to ciekawe, ze od tamtych czasow nikomu nie udalo sie tego
powtorzyc. A okazji ku temu bylo a bylo...