Re: komputer polprofesjonalny, amatorski do obrobki video

Autor: Pawel Olzynski (hamerpo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 16:11:37 MET DST

>znajomy ktory pracuje prywatnie w branzy video chcialby zastosowac
>komputer do obrobki video. nie za bardzo wiem co mu zaproponowac.

--------------
Uzupelnij pytanie o:
1. Jaka jakosc nagrania - Beta, S-VHS, VHS ?
2. Jaka dlugosc filmu ? Przy kompresji 1:6,5 dwie minuty filmu zajmuja ok.
450 MB !

Wtedy mozna bedzie poradzic cos konkretnego. Ogolnie jednak bardziej
potrzebny jest bardzo duzy dysk twardy niz szybki procesor. Sam pracuje na
P200, dyski ok 7GB - do produkcji filmikow reklamowych nic wiecej nie
potrzeba.

Pawel Olzynski
e-mail: hamerpo_at_kki.net.pl
nwoui nljdfiu ojf opef