Re: plyta 486 i pamiec EDO

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 13:31:10 MET DST

> Masz na mysli AMD5x86 ?

Kiedys mialem plyte HOT 433 na chipsecie SIS i u mnie EDO niby
chodzilo ale nie na tyle dobrze zeby win95 w ogole wystartowal. DOS
chodzil do 10 minut. HIMEM.SYS uwazal ze pamiec jest OK, checkit
wywalal kilka bledow na 8MB i to za kazdym razem gdzie
indziej.(ustawialem mialem wszystkie mozliwe konfiguracje szybkosci
dostepu do RAM-u) Jednak na takiej samej plycie ktos z listowiczow
donosil ze jemu chdza EDO.

Kazek