Re: PL.COMP.PECET przeprowadzka

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Thu 23 Apr 1998 - 09:44:18 MET DST

In pl.news.nowe-grupy Andrzej Abraszewski <abra_at_kki.net.pl> wrote:
> kkoniec_at_mks.com.pl wrote:
>>
> Napisales > predzej pl.comp.hardware.pc
>>
> To ja Ci na to > Czyzbys nie czytywal na grupie pecet o wirusach ?
>>
> TY zas > co to ma do rzeczy z pecetami jako hardware ?

> No to przeczytaj to od poczatku. To ty zaproponowales (zasugerowales)
> by jesli juz to przeniesc sie na pc.comp.hardware.pc
> Aluzji nie panial ? Piszac o wirusach na tej grupie chcesz je
> zaliczac do hardware'u ?

ty zas przeczytaj to w calosci, a potem odpowiedz
jak rowniez i ten list

> A to juz inna para kaloszy ;-)

na pewno inna ?
pecet dla mnie kojarzy sie z hardware, a nie z wirusami

wirusy sa specyfika systemu operacyjnego [mswin, dos]
dlatego na grupie, gdzie jest 99% postow dotyczacych

'mam karte [nazwa losowa], co robic'
'[losowa nazwa sprzetu,karty w pececie] przestal pracowac, ratujcie'
'ktory [losowe slowo oznaczajace sprzet] lepszy ?'

problemy *wirusowe* nie sa za bardzo na miejscu
choc zawsze beda sie pojawialy, lecz wtedy mozna odeslac
na inna grupe, ktora, miejmy nadzieje, wkrotce powstanie

pozdrawiam

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl