Re: voodoo1 czy voodoo2 ?

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 09:24:39 MET DST

Zdrowko !
 Jak napisalem wczesniej, przypuszczam, ze Voodoo 1 "wyjdzie z mody".
W przypadku 3D, wydaje mi sie, ze trzeba jednak kupowac "TOP" -
- na dluzej starczy... Co do wycisniecia z twojego kompa tylu danych
ile moze "lyknac" Voodoo 2 - to rzeczywiscie masz prawo miec
watpliwosci (zwlaszcza to K6)...
 Mysle, ze kwestia, ktora musisz wziac pod uwage jest taka:
czy Voodoo 1 nie bedzie zapychany przez dane z twojego kompa.
 Wiem tylko, ze na Pentium 2 ("with awesome setup") mozna "wycisnac"
2 Mpolygons/sec; Voodoo 1 moze przerobic 1Mpolys/sec. Mysle, ze twoj
komputer jest w stanie dostarczyc wiecej niz 1M - roznica wiec bedzie
(czy widoczna to nie wiem - ale bedzie).
 Ja polecalbym jednak Voodoo 2 - po prostu dluzej sie nim nacieszysz
(a potem kupisz drugi egzemplarz i znowu sie pobawisz)...
 A poza tym - okay, oszczedzisz kase. Ale co z nia zrobisz ? :)
 Najlepszego...
                                  M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl