Re: jaki dysk twardy?

Autor: Mawi (mawi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 22:40:44 MET DST

>Kupno jakiego dysku twardego UDMA możecie polecić?
>Kryteria:
>a. wielkość: 3-4 GB
>b. wydajność - oczywiście szybki i wydajny :-)
>c. hałas - oczywiście cichy.

Pokazaly sie juz w sprzedazy nowe dyski Seagate
Medalisty Pro z predkoscia obrotowa 7,200.
IMHO w tej chwili najszybszy, najbardziej wydajny na
rynku. Najmniejsza pojemnosc z serii 4,3GB. Niestety
troche drogi :((( lecz coz... Wsadzilem sobie do kompa
6,4GB i jestem zadowolony. Cichszy od poprzednich,
lecz nie jest to Fujitsu. Ale ... Polecam
Usciski dloni
Mawi