Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 18:56:25 MET DST

Robert Golebiewski napisał(a) w wiadomości:
<353C8D2C.AA63B392_at_waw.pdi.net>...

>Chcialbym jedynie zwrocic uwage na dwie rzeczy:
>1) Produkcja kasety i plyty CD z muzyka kosztuja tyle samo. Przy okazji
>ta proporcja odzwierciedlona jest w sprzedazy detalicznej w Niemczech -
>1:1. Wiec cos u nas nie tak jest

Bzdura numer 1: Produkcja CD jest tańsza niż produkcja kasety.

>2) Wszystkim, ktorzy trabia, ze kupujac od piratow okrada sie Panstwo z
>podatkow podaje do wiadomosci, ze zgodnie z prawem filie firm zachodnich
>(zreszta tak jest wszedzie na swiecie) placa podatki tam gdzie
>zarejstrowana jest ich prawna siedziba wiec bedzie to USA, Niemcy,
>Anglie itp.

Bzdura nr 2: Nawet jeżeli płacą podatki w swoich macierzystych krajach (co
nie jest do końca prawdą, alt to nie t agrupa) to podatek VAT odprowadzają w
Polsce. Więc okradadz nas wszytskich kupując u piratów.

>P.S. swego czasu rzad w Wielkiej Brytanii wystosowal petycje do
>wszystkich mediow produkcyjnych aby obnizyli ceny minimum o 50% bo plyty
>sa za drogie! Oczywiscie wszyscy to olali. I przyjechali do Polsi robic
>interesy.

Źródła tych rewelacji?

>P.S.3 - gdyby obnizono ceny do progu oplacalnosci piratow.... wszyscy
>wiemy, ze piraci przerzucic musieliby sie na cos bardziej oplacalnego.
>Jezeli sie tego nie robi, a ma sie tegie glowy, ktore jedynie winduja
>ceny, znaczyc to moze, ze moze ktos poprzez pozornie ogromne obroty
>pierze kase w tych firmach. Przeciez obnizenie cen to jedyna skuteczna
>metoda walki z nielegalnymi dystrybutorami. Jezeli sie po nia nie siega,
>znaczy musi sie miec w tym interes.

Jak nie obniżą cent Mercedesa to też pójdziesz i kupisz u złodzieja bo
taniej czy sam buchniesz?
W Mercedesie też piorą kasę? Chyba ja cię gdzieś widziałem...

Dalej ciach bo takie same ble, ble, ble....

>Pozdrawiam wszystkich za i przeciw.
>Robert G.

Również pozdrawiam

--