Re: INTERNET przez ISDN (TPSA) - Ma ktoś ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 21:53:37 MET DST

grzegorz_at_webmedia.pl (Grzegorz Sterniczuk) napisał(a):

> Widzisz a ja czytałem pl.misc.telefonia.isdn i _NOWY_ cennik TPSA, w którym
> jest napisane że jest zaliczane jak połączenie lokalne. Tak apropo to przed
> 1 kwietnia rzeczywiście było tak jak piszesz. EOT.

Czy jesteś tego na 100% pewien ?
Bo właśnie byłem na www.tpsa.pl i tam jak byk jest "taryfa 04", a
taryfa 04 to rozmowy międzymiastowe, może nie zdążyli zmienić na
własnej stronie ?
Jeśli rzeczywiście Inet przez ISDN byłby tak tani to długo bym się nie
zastanawiał :)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...