Re: Monster i okienko (i nie tylko...)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 21:38:06 MET DST

Dnia 22 Apr 1998 14:46:22 +0200, zklos_at_lucent.com (Zbigniew Klos)
napisał:

>Punkt 1 - nieprawda - jest odrobine wolniejszy
fakt, ze nigdy Rusha nie widzialem na oczy, ale z tego, co tu na
newsach rozni ludzie pisza, to jest tak 20-30% wolniejszy. Moim
zdaniem to jest dużo. Pozwalam Ci mieć odmienne zdanie :)
Ale i tak skoro niektórym nie wystarcza już V1, to tym bardziej Rush.

>Jezeli chcesz czegos do 2D+3D, pomysl lepiej nad
>
>i740 to kaszana. Bardzo przecietne w 3D.
O, masz moze jakies jego benchmarki?
Bo po tym, jak ktos tu zasial panike na temat szybkosci, a raczej
powolnosci V2x00 w 2D - juz zaczalem sie zastanawiac nad i740.

>Zbyszek Klos
Czy mam rozumiec, ze skoro zostawiles te dwie linijki i sie pod nimi
podpisales, to masz V2200, czy tak, po prostu zostawiles reszte
listu? ;)

Pozdrawiam,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/