Re: Virge GX/2 AGP + SiS AGP.

Autor: Naleśnik (mlpol_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 21:32:14 MET DST

Jakub Książek <xfer_at_gv.edu.pl> napisał(a) w artykule

 Tutaj zresztą, co ciekawe, system wykrywa dodatkowo (oprócz
: VGA) jakąś 'PCI card' do krórej nigdzie nie ma sterowników.
: Czy ktoś wie może co jest nie tak?

Nie jestem pewien, ale kiedyś miałem podobny przypadek. "PCI card" w
Menadżerze urządzeń było zainstalowane dlatego, że wczesne win95 nie
obsługiwało USB (urządzenie PCI). Po wyłączeniu w BIOSie USB "PCI card"
zniknął. Oczywiście na twojej płycie będzie to trochę co innego. Ale
podejrzewam, ze "windoza" coś namieszała ze sterownikami. Sprawdź zasoby
tyj "PCI card", może coś ci one powiedzą ;-) Poza tym zobacz w instrukcji
czy nie ma dodatkowych rozszerzeń twoja karta Virge, to one mogą nie
prawidłowo się instalować. Sprawdź też czy pozostałe komponenty systemu są
bez konfliktów ( Urządzenia systemowe).

--
***********  Z pozdrowieniami Marcin  ************
************** mlpol_at_friko4.onet.pl ****************