Re: jaki dysk twardy?

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 20:38:34 MET DST

Piotr Andrusiewicz napisał(a) w wiadomości:
<6hkonj$pjo$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Kupno jakiego dysku twardego UDMA możecie polecić?
>Kryteria:
>a. wielkość: 3-4 GB
>b. wydajność - oczywiście szybki i wydajny :-)
>c. hałas - oczywiście cichy.
>
>Pozdrowienia
>Piotr Andrusiewicz
>http://www.wsp.krakow.pl/~andrus

Ja mam Seagate Medalist 4,3 Gb od listopada, odrazu mówię że jest wolny, ale
dobry trzymania dużej ilości danych, dużych plików. Jest po przystępnej
cenie.
Drugie dyski to IBM są szybkie, ciche, nie sypią zresztą dotyczy to
większości dysków oprócz Caviara i Samsunga itp.
Poza tym dobrą alternatywą są również dyski firmy Maxtor (popularnej kilka
lat temu) nowe dyski mają czas dostępu rzędu 8ms. Są również dyski Fujitsu
choć oni robią naprawdę dobre twardziele SCSI.
O i jeszcze zapomniałem Quantum robi również wyśmienite dyski choć te dobre
ro Fireball i Bigfoot, ten drugi jest 5,25 ale do multimediów nie ma
lepszego IDE.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl