Re: (HDD mainly) hardware page

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 16:58:05 MET DST

Dnia 21 Apr 1998 17:57:51 GMT, Grzegorz Szysz/lo <znik_at_wbc.lublin.pl>
napisał:

>chcac niechcac obraziles :) nie stawialbym w jednym szeregu ibm'a, obok
>fujitsu i samsunga.

No przeciez wiem, ze IBM robi bardzo fajowe dyski, ale po pierwsze nie
wiem, jak fajowe (choc dzisiaj kupilem dla firmy taty DHEA 36480 w
TCH), a po drugie, nie zaprzeczysz chyba, ze sa dosc egzotyczne -
podobnie jak Samsung i Fujitsu. Pozdrowionka,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/