Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Łukasz Kirzyński (Luca) (luca118_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 16:23:38 MET DST

Cóż na temat firmy "O" wiem tyle, że nie kupię w niej żadnej rzeczy.
Powody dwa, jak zwykle prozaiczne. Pierwszy to taki, że kolega zatrudniony
w hali montażowej jako praktykant mówił, że kosmiczna technologia jaką
producent markowych komputerów zachwala w gazetach jest delikatnie mówiąc
bardzo przyziemna. Drugi to taki, że wujek kupił u nich ostatnio CD-eka.
Okazało się, że do niego nie dołączona jest żadna instrukcja. Zresztą
okazała się niepotrzebna na drugi dzień CD-ek padł. Jak dla mnie
wystarczy.
BTW. Oba PC-ty kupiłem u mniej lub bardziej znanej konkurencji. Pomiomo
długiej eksploatacji żaden niemarkowy, niezdolny do pracy komputer nie
padł.
C U Soon
 luca118_at_polbox.com
 luca118_at_kki.net.pl