Re: VooDoo2 !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 16:33:23 MET DST

Czesc !

 Obiecalem pare danych. Sorry juz nikt nie pamieta, jaka to byla gra.
O ile sie nie myle bylo to Longbow 2 czycos takiego ? (Symulacja lotem
helikoptera). Ale jestem pewien na 2% i nie mamy juz dostepu do gier.

 A oto porownanie 3Dfx i Permedia 2:

 Permedia 2: 1 million polygons/second,
 Voodoo 1: over 1 million triangles/second;

 Permedia 2: 80 million pixels/second,
 Voodoo 1: 45 million pixels/second.

 Okay, nie wiem jak traktowac wyniki Permedii, gdyz w broszurce
nie umieszczono zadnych uwag. W przypadku Voodoo Graphics wyraznie
zostalo napisane, ze wyniki zostaly podane dla wlaczonych WSZYSTKICH
funkcji akceleracji (filtering, MIP-mapping, etc.). Zgoda, nie mozna
powiedziec, ze Permedia jest lepsza - ale Voodoo nie pokazuje w takim
porownaniu nic szokujacego i z cala swiadomoscia mowie o porownywal-
noscli tych gnatow...
 Voodoo 2 ma odpowiednio 3M traingle/sec. i 90 Mpixel/sec (180M dla
pracy w parce). Dla porownania (na jakiejs stronie poswieconej
ViRGE'owi - tak, tak, znalazlem takie cos) byly podane plotki
dotyczace nowej produkcji S3: 5 Mpolygons/sec i 100 Mpixel/sec przy
wlaczonych wszystkich funkcjach.
 Tak wiec na pewno kupie Voodoo 2 ale czym go napedze ? Na pewno cos
wymysle...

 Zdrowko.
                                        M.
Mariusz Jaworski