Re: Voodoo Rush - co robić?

Autor: Wit Witerski (witw_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 15:37:57 MET DST

Zbigniew Klos wrote in message <353C9764.37A14209_at_lucent.com>...

>Jakiego ? VooDoo Rush to akcelerator 3D. Jaki akcelerator 2D znajduje sie
na tej
>karcie ? Alliance AT25/AT3D, Macronix MX82C651, Trident ProVidia, Tseng
ET6000 ?

Macronix! Przy okazji prosze wszystkich posiadaczy tej karty o list na
priva!
Sa Rushe z ET6000? Kto je produkuje?

>U mnie wszystko chodzilo od razu. 0 problemow.

To masz szczescie...
Tutaj strasznie GLQuake sie rabie...

>GTA aktualnie nie obsluguje VooDoo Rush (tylko VooDoo Graphics jest
obslugiwane,
>byc moze tez VooDoo 2). Producent zapowiada szybkie przygotowanie patch'a z
>obsluga VooDoo Rush. sprawdz strone www (nie pamietam adresu) producenta
gry.

Czytalem, ze jak sie uruchomi bezposrednio gtafx to wszystko pójdzie na
Rushu.

>Nie zauwazylem u siebie ale byc moze masz inna karte z Rush'em tj. z innym
>akceleratorem 2D. Ja mam Alliance AT25 i nie zauwazylem ww. efektu.

Wydawalo mi sie, ze Rush, to zintegrowany (w 1 chipie) 3dfx i jakis
konkretny chip 2D, wiec rzeczywiscie moze to byc wina akurat tego typu...

>Ja ze swoja dostalem jedna i jest wszystko co potrzeba. Co innego, ze na
codzien
>uzywam sterownikow od Hercules'a Stingray 128/3D (4 dyskietki ale sa tam
tez
>inne, dodatkowe rzeczy).

>Ja tego nie dostalem z moja karta ale widzialem to wsrod sterownikow do
kart z
>Rush'em i Macronix'em MX82C651 (czy jakos tak) - pewnie wlasnie to masz.
Byc
>moze sluza do wylaczenia VooDoo Rush (tj. zrobienia tak jakby go nie bylo,
mimo
>ze fizycznie jest obecny)

Dokladnie - ten typ.

Dzieki i pozdrawiam,