Re: Moc pobierana przez komputer

Autor: Pawel Dienwebel (pelos_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 15:46:30 MET DST

On 22 Apr 1998, Krzysztof Halasa wrote:

> Watpie. Teraz wszystko zre malo pradu, moze poza CPU.
> Kiedys, jak dyski ciagnely kilkadziesiat W, to moglo to byc problemem.
>
> Zawsze mozna to zmierzyc zupelnie latwo.
> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Zazwyczaj na naklejkach na obudowach dyskow CD-ROM-ow jest napisane ile
pobieraja pradu z kazdego napiecia
np.
+5V 0.5A
+12V 0.2A

Mozna liczyc z tego moc pobrana, pod warunkiem, ze te dane podane przez
producenta sa jakas wartoscia srednia

   Email pelos_at_aurora.put.poznan.pl
   http://aurora.put.poznan.pl/~pelos

  "Zycie ma w sobie tyle kolorow ile potrafisz w nim dostrzec"