Re: Strzezcie sie piraci :-) - naiwne pytanie

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 14:40:54 MET DST

slawomir wrote:

> Artur Klimek <niebieskooki_at_writeme.com> wrote in article
> <6hevi0$igq$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> W USA bylo by to nieleglane a w zwiazku z tym ze gross software powstaje
> tam i na tamten rynek
> trudno oczekiwac aby takie roziwazanie sie pojawily.

Niestety, pojawily sie. Np. Microsoft to stosowal (i stal n-ty raz przed sadem z
tego powodu).

Zbyszek Klos

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |