Re: AWE 64 Value

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 12:37:35 MET DST

Jakub Książek (xfer_at_gv.edu.pl) wrote:
: Czy można rozszerzyć RAM w tej karcie (miejsce jest)?
Czesc
Mozna - zdaje sie ze teoretycznie do 28 Megow - ograniczenie
to 32 megi ale 4 sa zarezerwowane na ROM - niestety sprowadzenie
modulow rozszerzenia pamieci (w AWE32 to byly SIMM'y w 64 specjalne
"plytki-corki") sprawia klopoty (przynajmniej w Toruniu) - mam w piatek
rozmawiac z gosciem, ktory obiecal "sprawdzic co sie da zrobic" -
dowiem sie czy mozna, jak duze i za ile.

Odpowiadajac na pierwotny watek o bankach:
jezeli podstawiamy 1 instrument to (przynajmniej pod 95)
nalezy uzyc AWE Control - zdaje sie, ze Wave FX (nie mam tego
przed oczami ale druga zakladka z prawej - zaraz za "pianinkiem)
a potem:
1. wybrac z listy instrument, ktory chcemy zastapic
   (np. 030 Distortion Guitar)
2. klawisz browse, przestawic typ pliku na *.sf2, wybrac plik
   w ktorym jest instrument(-ty)
3. w dolnym okienku pojawi sie nazwa tego pliku
4. klawisz Apply
5. Pojawi sie lista instrumentow w pliku *sf2
6. klikamy na zadany instrument
7. zaczerwienienie paska stanu pamieci (lub napis o zbyt malej jej
   ilosci ;) poinformuje o poprawnosci dzialan.
Jesli pasek zaczerwienil sie - NIE TRZEBA NIC PRZELACZAC - instrument
bedzie dzialal tak, jakby byl w ROM. Mozna to sprawdzic
przechodzac do "pianinka" w AWE Control - wybrac z listy
podstawiony instrument (powinna sie pojawic zmieniona nazwa na liscie)
i mozna sprawdzic mysza: gra czy nie.
Z plikiem *.sbk powinno byc tak samo - jesli zawiera wewnatrz
probki - jesli cos nie tak mozna sbk przekonwertowac do sf2
programem Vienna dostarczanym razem z AWE64.
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl
ps. napisz czy sie udalo - w razie dodatkowych pytan
    mozesz spokojnie pisac na PRIV
ps2. zdaje sie ze opisana wyzej metoda nie mozna podstawic
     zestawu perkusyjnego
ps3. opis czynnosci podalem z pamieci wiec moglem cos namieszac
     w kazdym razie u mnie podstawienie dziala i NIE musze przelaczac
     bankow - poeksperymentuj