Re: Drukarka Kyocera FS 600 -> opis (troche dlugie)

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 08:24:15 MET DST

TeeM wrote:
Bylbym niezmiernie wdzieczny gdybys jeszcze mogl podac
odpowiedzi na postawione ponizej pytania (napisalem list
do ARCUS-a ale nic nie odpowiedzieli).
> Pamięć: 2MB - rozszerzalna do 34MB (1 SIMM 72 pin)
Jak rozszerza sie pamiec: zwyklymi SIMM-ami czy jakimis
specjalnymi, a jesli tak to jaka jest ich cena?

> Za dodatkową kasę - opcje: dodatkowy podajnik 250 ark.,
> upgrade kit KPDL (koyocerowy postscript
A ile to kosztuje?
> oraz zespół interfejsu szeregowego.
Czy jest mozliwosc zamontowania portu IR.
I druga rzecz ta drukarke mozna podpiac do sieci Ethernet
i pytanie ile taka przyjemnosc kosztuje.

> PS2. Nie napotkałem żadnej informacji nt. rozdzielczości 2400 dpi
> o której piszą w reklamach. Muszę to wyjaśnić u dystrybutora.
Rozdielczosc 2400x600 uzyskuje sie z KIR2 jak sie nie myle jest
to interpolacja.

pOSdrowienia
        Jacek