Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 02:55:16 MET DST

Michal Zielinski napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Na szczescie. Ja tez olewalem problem , do momentu kiedy go
>POCZULEM.Potem tylko nowe gniazdko , chwila pracy i spokoj.Sproboj
>zmierzyc napiecie (potencjal) miedzu chassis komputera a kaloryferem.
U mnie miedzy konstukcja obudowy a kaloryferem mniej niz 50V, ale
miedzy (nieuziemionym bolcem listwy, a kalory juz prawie 100V.
Nie wiem czemu jeszcze mnie nie grzebnal, moze mam dobre ciapy :-)
A moze to dlatego, ze to optimus (sic!) :-(
Nie musze chyba tlumaczyc, ze jego zakup nie byl moim pomyslem.
Ale jak uslyszalem o tej reklamie, to pomyslalem, ze oni tam juz naprawde
nie maja pomyslu jak wytlumaczyc tak wysokie ceny tych markowych
skaldakow ;-) A przeceiz pralka tez moze grzebnac, a nie slyszalem o
reklamie w stylu: "gdybys kupil polar, to twoja zona nadal prala by twoje
brudy, a dzieci mialy by jescze matke..."
Wypada tylko liczyc, ze reklama odniesie wlasciwy skutek, tzn. ludzie nie
poleca do optimusa po komputery, tylko beda zwracac uwage na
bezpieczenstwo uzywania swoich "supernowoczesnych komputerow
za niewielkie pieniadze" (uziemienie i takie tam)

>Microsoft Windows 95:
> What do I have to fix today? :-))
BTW nie uwazacie, ze Optimu$ i Micro$oft maja cos wspolnego?
Udaje im sie przekonac ludzi (na szczescie nie wszystkich), ze
sprzedaja im za ciezkie pieniadze cos naprawde dobrego...
Pozdrawiam
Harry : misiektt_at_friko.onet.pl , czyli z konta, ktore mnie nie porazi
pradem :-)