Re: NVRAM

Autor: Michał Kaczmarczyk (mik_at_iname.com)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 01:02:00 MET DST

On 21 Apr 1998, Piotr Gackiewicz wrote:

> NVRAM to skrót od Non Volatile RAM, czyli pamięć nieulotna. Może masz
> skopany flash-bios?

Eee... to raczej chodzi o CMOS. Ja bym najpierw sprawdził, czy na płycie
nie masz przypadkiem ustawionej zworki do kasowania CMOSa (czy raczej
NVRAM) - zobacz w instrukcji do płyty. W następnej kolejności sprawdziłbym
baterię podtrzymującą ten "NVRAM", czy nie jest skopana.

--
Michał Kaczmarczyk	|\/| | |_/	| Historia uczy nas tylko jednego:
mailto:mik_at_iname.com	|  | | | \	| że jeszcze nigdy nikogo niczego