Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 00:55:46 MET DST

Nita <Nita_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule | Po co kupować
jakiś tam zestaw (nie wiem czy nawet atrament jest
| wodo-odporny) jak można zadawkować głowice zwykłym parkerem (60 ml - 90
zl)
| - czyli za 50 zlotych można zatankowac 6,5 raza.
| Próbowałem też z Chińskimi atramentami (np. Hero) - na poczatku drukuje w
| normie lecz po 50 stronach zaczynają się kłopoty (prawdopodobnie dysze
się
| brudą i nie drukuje).
| A jeśli chodzi o atrament Pelikana to ja go osobiście nie używam -
| próbowałem nim napełniać kilka razy, lecz często zakupiony atrmant był
| beznadziejny (może jakieś podróbki ???)

Właśnie dlatego warto jest kupić ten zestaw (nie płacą mi za reklamę, nic
się nie bójta). Napełniasz, zatykasz i drukujesz. Koniec tuszu - czynności
powtórzyć. I po krzyku. A skoro można napełnić zbiornik czterokrotnie za 50
PLN, to oszczędzasz na jednym zbiorniku przeciętnie jakieś 105-115 PLN. I
nie mów mi, że to się nie opłaca.
Skoro więc o napełnianiu mowa, to ja mówię wprost - tusze InkTec'a są
bezkonkurencyjne.

Maverick
              e-mail: fiku_at_kki.net.pl