Re: Modem Zoltrix FM-VSP336I

Autor: Marcin Żyła (mzyla_at_altavista.net)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 23:28:28 MET DST

Romek wrote:

> Ustaw modem na port COM3 albo COM4.

> --
> Romek
> ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============
> ~~~~~~~~~~~~~ ale warto czytać podręczniki. ~~~~~~~~~~~~~
> W zadnej dziedzinie inzynierskiej lub zblizonej
> nie ma tyle debilizmu co w programowaniu. (A.L.1998)

Czesc

Mam taki sam modem i zainstalowałem kilka innych.

1.
Wyłacz komputer, wyjmij modem, i po włączeniu sprawdz w MSD (program z
DOS) jakie są porty COM i pod jakimi adresami.

2.
--Gdy masz 1,2,3 porty, bez zajętego adresu 02E8H, to ustaw zworki na
nrCOM który jest wolny. Włóż modem (przy wyłączonym komp).
--Gdy adres 02E8H jest zajęty, to musisz w BIOS zmienić adres
wykorzystywany dotychczas przez "cos tam" na inny, aby 02E8H był wolny
(kontrola MSD).

3.
Zapusc win i dodaj nowy sprzet (powinien wykryć nowy COM -> własciwosci
adres 2E8), zakończ pracę.

4.
Włącz win i w panel sterowania/ modemy/dodaj nowy wybierz ręczne (z
dysku).

5.
Zakoncz pracę i po włączeniu sprawdz we własciwosciach czy nie ma
przypadkiem konfliktu przerwań. Gdy cos występuje, to zmień zworkę na
wolne przerwanie. Gdy usuniesz konflikty wszystko jest OK i pamiętaj o
skonfigurowaniu prędkosci portu (własciwosci) na 115k.

Marcin mzyla_at_altavista.net