Virge GX/2 AGP + SiS AGP.

Autor: Jakub Książek (xfer_at_gv.edu.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 22:34:04 MET DST

Cześć wszystkim,
Kupiłem ostatnio kartę ExpertColor Virge GX/2 AGP 4 MB SGRAM oraz płytę
główną ECS na chipset'cie SIS TX AGP. Wszytsko działa jak powinno oprócz
jednej sprawy - Direct X 3D. Wszystko instalowałem tak jak pisze w manualu
(tzn. system OSR 2, patch do AGP - usbsupp.exe -, drivery do IDE płyty
głównej, drivery do karty grafiki, drivery płyty głównej do AGP (GART). Mam
direct'a 5, wedle wszystkich 'sysinfo' i dxinfo powinno działać. Ale w
momencie próby uruchomienia czegoś z DX5 SDK system wisi (nawet kursor).
Dodaję, że instalowałem również windozę 98 (beta 4.10.1677), ale problem
jest ten sam. Tutaj zresztą, co ciekawe, system wykrywa dodatkowo (oprócz
VGA) jakąś 'PCI card' do krórej nigdzie nie ma sterowników.
Czy ktoś wie może co jest nie tak? Próbuję coś poradzić już ok. 2 tygodnie i
nic. Byłbym bardzo zobowiącany jeśli ktoś mógłby mi pomóc. Dziękuję za
odpowiedź.

xfer <xfer_at_gv.edu.pl>