Re: Monster i okienko (i nie tylko...)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 22:04:47 MET DST

Dnia 21 Apr 1998 09:17:57 +0200, zklos_at_lucent.com (Zbigniew Klos)
napisał:

[cut]
>Znaczy sie, VooDoo Graphics moze pracowac (przy uzyciu odp. oprogramowania) w
>takim trybie jak normalnie pracuja NEC PowerVR ??? Byc moze, ale czy to sie z
>niczym nie gryzie ?

Tego to ja ci nie moge zapewnic, ale takie cos oczywiscie istnieje i
nazywa sie WinGLide :)
GLQuake dziala w okienku troche wolniej, no ale to wlasnie sprawa tego
slania z powrotem po szynie.

>Jesli ktos chce miec normalna akceleracje 3D w oknie z VooDoo, to niech kupi
>VooDoo Rush.

A po co. Jest duzo wolniejszy od normalnego Voodoo, nie zawsze z nim
kompatybilny. Jezeli chcesz czegos do 2D+3D, pomysl lepiej nad
Rendition V2200, i740 (niedlugo je wypuszcza na rynek :) ), Riva128, w
niedalekiej przyszlosci Matrox G200. Wszystkie te karty maja wady i
zalety, ale to juz zupelnie inna bajka.

PS. Mam prosbe. Chcialbym dowiedziec sie, jaka jest szybkosc V2200 w
2D. Jesli ktos posiada dostep do takiej karty, to prosze o kontakt.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/