Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 19:08:28 MET DST

zerowania.Nie

> ???
> Ja mam komputer podłączony do gniazdka bez zerowania (podobnie jak
> pewnie 90% ludzi mieszkających w blokach) i nic się na szczęście nie
> dzieje :)
> Kabel zerujący jest chyba wyłącznie w łazience z przeznaczeniem dla
> pralki ...

Na szczescie. Ja tez olewalem problem , do momentu kiedy go
POCZULEM.Potem tylko nowe gniazdko , chwila pracy i spokoj.Sproboj
zmierzyc napiecie (potencjal) miedzu chassis komputera a kaloryferem.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?