Re: Asus 98 na SIS 100HZ

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 16:17:31 MET DST

Dnia Mon, 20 Apr 1998 18:17:18 +0200, "Adam Szewczak"
<horses_at_friko.onet.pl> napisał:

[...]
>Owszem plyta jest warta, wlasnie lezy przede mna na biurku, kupilem ja w
>piatek za 465 z VAT.
>Zegar szyny mozna w niej ustawic na 100 MHz, mnoznik na 4,5, wszystko co
>opisales powyzej owa plyta posiada, mozna bedzie do niej wlozyc w
>przyszlosci K6 3D i najnowszego Cyrixa. Ma AGP, o ile wiem wspiera standard
>2x. Poza tym mozna montowac pamieci 100 MHz.
>O pracy plyty jest mi cokolwiek ciezko powiedziec poniewaz nie mam do niej w
>tej chwili reszty elementów.

No to lepiej poczekaj z tym chwaleniem, za odpalisz cokolwiek na
100MHz bus...
hint: ALI pracuje w pospiechu nad rev. F swojej plyty Alladin V - jak
myslisz, dlaczego?

No wiec jak juz wspomnialem, NAPISZ NA GRUPE o swoich wrazeniach!
Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/