Re: Plyta

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 15:40:33 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) <bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

> A ja radzę poczekać i przesiąść się na PII, bo nawet jak Socket7 będzie
> 200Mhz to i tak....
> Ale rób jak uważasz, uważaj jak robisz... ;-)

a najlepiej na jego nastepce ... jest super nowoczesny i calkiem szybki
bo przy 266 Mhz osiaga juz wydajnosc P200MMX a nawet ja minimalnie przewyzsza
:) hehe..... ale za to ladnie wyglada jest cieniutki jak plasterek i jak
glosi intel dla wszystkich... :)

a co do szybkich procesorow to intel wraca do rozwiazan z PPro,
i prawdopodobnie NIE beda one pasowaly do slot

--
    Piotr Goral
    Instytut Informatyki Wydzialu Elektroniki i Technik Informacyjnych PW