Re: Voodoo Rush - co robić?

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 14:56:04 MET DST

Wit Witerski wrote:

> Hej!
> Kolega zakupił VooDoo Rusha

Jakiego ? VooDoo Rush to akcelerator 3D. Jaki akcelerator 2D znajduje sie na tej
karcie ? Alliance AT25/AT3D, Macronix MX82C651, Trident ProVidia, Tseng ET6000 ?

>i ma z nim kupę kłopotów.

U mnie wszystko chodzilo od razu. 0 problemow.

> Jednak ze mnie jest 3dfx'owa pała i nie bardzo wiem co robić...
> A oto lista problemów, z jakimi się on zetknął:
> - GTA pod Windows uruchamia się w zwykłym trybie (nie w 3dfx)
> - GTA pod DOSem, pokazuje "What 3dfx card?" <- pytanie retoryczne.

GTA aktualnie nie obsluguje VooDoo Rush (tylko VooDoo Graphics jest obslugiwane,
byc moze tez VooDoo 2). Producent zapowiada szybkie przygotowanie patch'a z
obsluga VooDoo Rush. sprawdz strone www (nie pamietam adresu) producenta gry.

> - GTA w trybie HiColor strasznie miga (tak, jakby co 2 klatka była czarna)

Nie zauwazylem u siebie ale byc moze masz inna karte z Rush'em tj. z innym
akceleratorem 2D. Ja mam Alliance AT25 i nie zauwazylem ww. efektu.

> I to by było na tyle (z tego co pamiętam).
> Akurat, jak widać, wszystkie testy były robione pod grą Grand Theft Auto,
> ponieważ nic innego nie było na HDD ;)).
> Sterowniki pod Windows 95 zostały zainstalowane z dostarczonych dyskietek
> (tylko 2 :().

Ja ze swoja dostalem jedna i jest wszystko co potrzeba. Co innego, ze na codzien
uzywam sterownikow od Hercules'a Stingray 128/3D (4 dyskietki ale sa tam tez
inne, dodatkowe rzeczy).

> Do czego służą programiki DOSowe: 3dfxon i 3dfxoff. Tzn, w README było
> napisane, że włączają, bądź wyłączają akcelerację 3D w grach DOSowych, ale o
> co w tym dokładniej chodzi?

Ja tego nie dostalem z moja karta ale widzialem to wsrod sterownikow do kart z
Rush'em i Macronix'em MX82C651 (czy jakos tak) - pewnie wlasnie to masz. Byc
moze sluza do wylaczenia VooDoo Rush (tj. zrobienia tak jakby go nie bylo, mimo
ze fizycznie jest obecny)

> Pozdrawiam
> Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
> Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]

Ja tez pozdrawiam.

Zbyszek Klos

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |