DYSK SCSI FUJITSU

Autor: Wojciech Bieniecki (wbieniec_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:36:11 MET DST

Pewnego razu przydarzyla mi sie tragedia.
Podlaczylem do komputera z Caviarem 2340 sterownik SCSI i dysk
FUJITSU 2 MB SCSI II.
Padly mi oba dyski
Caviar przestal sie wykrywac w SETUPIE, FUJITSU przy starcie sterownika.
Oba dyski (puszczane oddzielnie) tak samo sie zachowuja - pare razy
cos cyka w srodku i wylacza sie silnik.
Dyski sa wykrywane przez specjalistyczne programy do ich obslugi,
ale i tak nie chca pracowac i nie mozna przeprowadzic formatowania
niskiego poziomu.
Zalezy mi na tym fujitsu. Nie wiem czy jest to uszkodzenie fizyczne
czy nie.
Ktos mi powiedzal, ze prawdopodobnie jest zamazana jakas specjalna
zerowa sciezka, widziana tylko przez elektronike dysku.
Co to jest FIRMWARE?