Re: Monitory CTX

Autor: Wojciech Bieniecki (wbieniec_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:03:28 MET DST

Marian wrote:

> Czy ktoś wie skad można zdobyć driver do monitora CTX Futura 17 cali.

w windowsach nie ma takiego modelu. Ma on numer 1792 UA. Nalezy wybrac
jakis podobny (pierwsze 2 cyfry to przekatna). Tak naprawde to chodzi
o to jakie czestosci odswiezania i rozdzielczosci monitor wytrzymuje.
W danym wypadku - raczej ograniczeniem jest karta graficzna.

Mam do Ciebie takie pytanie jako do uzytkownika tego monitora.
Tez mam taki sprzet i nie podoba mi sie jakosc obrazu. Wymienialem
juz 2 razy i zawsze to samo tzn.:
Przy wiekszych czestosciach odswiezania na windowsach kazde okienko,
litera, kursor (szczegolnie czarne na bialym tle) zostawiaja wyraznie
widoczne smugi - nieostra prawa krawedz. Ciekawe czy tez to masz.
Probowalem tez wymieniac kabel sygnalowy - bez skutku.

Wojtek Bieniecki Lodz,
email: wbieniec_at_zly.kis.p.lodz.pl