Re: Modem Zoltrix FMVSP336i-problemy

Autor: Pawel Dziekonski (p.dziekonski_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:05:01 MET DST

Piotr wrote:

> Problem polega na tym, że nigdy nie pracują 3 COM'y tj.COM1,COM2,COM3.
> Na jednym COM'ie mam mysz - COM2, na drugim modem Zoltrix FMVSP336i-COM3.
> Dwa COM'y COM2 i COM3 pracują poprawnie
> W BIOS'ie ustawienia portów szeregowych mam na AUTO.
> Sprawdzałem również dla COM1 3E8 i COM2 2E8.
> Co zrobić abym mieć komunikację z trzecim COM'em (COM1 lub COM4)

Witam,

1. pisano już na tej liście o tym - szukaj po nazwie modelu modemu
   tytułach,
2. przełącz mysz na com1/irq4/3e8,
3. zablokuj w biosie com2 - tak jakby o w ogóle miało nie byćo,
4. skonfiguruj modem tak aby korzystał z com2/irq3/2e8 (są to z rezstą
    jego fabryczne ustawienia),
5. w biosie udostępnij com3/4 na innych niż ww. przerwaniach i adresach.

-> masz cztery comy i porządek, powodzenia

--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko   |       Politechnika Wrocławska, I-30
dzieko_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl      | Pracownia Modelowania Molekularnego