Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 10:32:41 MET DST

Majcy napisał(a) w wiadomości: <6hhi1k$q7m$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Skaner, czy drukarka sytuacja jest ta sama. Oczekując odpowiedzi od
>sprzedawców, raczej się łudziłeś. Ceny są wyższe, bo ludzie w Polsce są
>skorzy więcej płacić - w końcu jesteś na AE. Żadna lepsza argumentacja nie
>jest potrzebna sprzedającemu.
>
>Czy wszystko jest tańsze w Niemczech ?
>- Nowe komputery NIE
>- gry NIE
>- stal NIE
>wypisywanie nie ma sensu.

Tam wszytskie produkty komputerowe (nowe komputery TEZ) są tansze (chyba ma
to zwiazek z nizszymi clami i jak pisalem tez z VAT)

>Czy to była okazja, czy nie, to sprawdź sobie w katalogach - ja się
>sprzeczał nie będę.

Sprawdzam, sprawdzam...

>To, że jest to najnowszy produkt jakiejś firmy, nie zaprzecza, że może być
>już
>niepopularny (przestarzały) na rynku. Jeżeli coś nie sprzedaje się dobrze,
>to jedną ze strategii jest obniżenie ceny. Ponieważ granice państwowe
>izolują, zgoła odmienna sytuacja na rynku tych skanerów może istnieć w
>Polsce.

JW, wszystkie sa tansze....

>Starzeć - miałem na myśli cykl życia produktów. Niektóre dogorywają
>b.szybko.

Akurat skanery i monitory troche wolniej niz proce

>Z ciekawości mam pytanie: czy skaner ten jest podłączany do LPT czy karty
>SCSI.

SCSI of course

>Majcy
>2 rok AE Wrocław