Re: Odp: OCR - polskie znaki - problem

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:56:58 MET DST

At 07:09 98-04-20 +0200, you wrote:

>[ciach]

>Mam Word'95, probowalem zrobic taka sztuke z wiekszoscia czcionek CE i
>najwyzej dostawalem tekst bez ogonkow (tzn. zamiast a z ogonem - a bez
>ogona, itp), co tez daje kupe poprawiania w tekscie. W Recognicie mialem
>ustawienia strony kodowej 852 oraz probowalem z Mazowia. Czy cos jeszcze
>moze byc nie tak?

  Ja standardowo w Recognita ustawiam kodowanie EastEuroep ANSI
  to jest po prostu kodowanie windowsiane. Format dokumentu Word 2.0
  Wedlug moich doswiadczen daje to najmniej upierdliwa konwersje.

  Jesli miales wlaczone kodowanie 852 to powinienes miec ustawiony
  format zapisu dokumentu .TXT A przy imporcie do Worda musisz
  wybrac (w nowszych Wordach niewiem - wymaga kilku prob)
  format "DOS text" wtedy automatycznie zostanie dokonana konwersja
  do kodow windowsianych - oczywiscie "jezyk polski" i CE tez musza
  potem byc recznie zrobione.

  Uwaga: dla formatu .TXT jest kilka opcji importu
         sprawdz po prostu kazda z nich.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============
   ~~~~~~~~~~~~~  ale warto czytać podręczniki.  ~~~~~~~~~~~~~
         W zadnej dziedzinie inzynierskiej lub zblizonej
           nie ma tyle debilizmu co w programowaniu.  (A.L.1998)