Re: Nagrywarka CDR czy CDRW????

Autor: Krzysztof (lukaszek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 08:09:13 MET DST

Czesc
Jezeli chcesz umiknac zbednych problemow, to kup sprzet SCSI.
Jest bardziej stabilny niz ATAPI.
Co to typu nagrywarki, to trudno cos polecac - ja mam RICOHa 6200S i jestem
bardzo zadowolony. Jest tego mnustwo na rynku, a wszystko zalezy na jaki
egzemplaz trafisz. Podobno Yamahy sa niezle, ale bardzo awaryjne.
CD-RW ma duza przewage nad CD-R - jak masz plyte, co do ktorej masz
watpliwosci czy uda sie ja dobrze nagrac, wrzucasz plyte RW i nie ma
strachu. Nie uda sie - to ja kasujesz jest jak nowa.
Co do kontrolera, to polecam Tektam 390U. Obsluguje do 7 urzadzen SCSi, ma
BIOS. Nie ma zadnych problemow z instalacja i konfiguracja, a co
najwazniejsze - jest nie drogi (ok 320 zl).

Pozdrawiam.

Pawel Ch. <sit_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<353BE5F0.1B25931D_at_friko2.onet.pl>...