Re: Przepłacił... zdrowiem.

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 08:00:50 MET DST

zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski) napisał(a):

> wielu

> Np przeciez wystarczy podlaczyc komputer do gniazdka bez zerowania.Nie
> trzeba kupowac Optimusa.

???
Ja mam komputer podłączony do gniazdka bez zerowania (podobnie jak
pewnie 90% ludzi mieszkających w blokach) i nic się na szczęście nie
dzieje :)
Kabel zerujący jest chyba wyłącznie w łazience z przeznaczeniem dla
pralki ...

> Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...