praca o komputerach - please help me

Autor: Adi (aszczep_at_aninka.qdnet.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 00:45:51 MET DST

Piszę pracę na temat "Strategia nowego produktu", opierającą się na
przykładach z rynku komputerowego. W związku tym moja prośba do
wszystkich, którzy dysponują jakimiś materiałami (lub linkami do
takowych) na temat:
1. Firmy komputerowe w Polsce - ich historia i teraźniejszość (tylko
łaskawie proszę o nieprzysyłanie mi reklamówek w stylu "Jedyna,
najlepsza itd... firma oferuje ...")
2. Dane na temat różnych dziwnych produktów, które były lansowane, ale
się nie przyjęły (jakieś pióra świetlne, drukarki termiczne i inne
takie)
3. Historia komputerów Amiga (super przykład jak można umoczyć świetny
produkt przez nieumiejętną promocję)
4. Stare oficjalne cenniki sprzed kilku, kilkunastu lat (bo kto dziś
pamięta ile kosztował na przykład pierwszy procesor 80286?)
Proszę pisać na priv'a, bo po co to komu na liście?
Z góry bardzo dziękuję, podsyłaczom najcenniejszych materiałów
gwarantuję ich wymienienie w częśći "podziękowania" (no chyba żeby nie
chcieli).

Pozdrawiam
aszczep_at_post.qdnet.pl
aszczep_at_kki.net.pl