Re: Monster i okienko (i nie tylko...)

Autor: SirMav (sirmav_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 22:54:04 MET DST

Akceleracja w okienku jest mozliwa na 3df'x. Dziala to na takiej zasadzie
ze obraz po wyrenderowaniu na 3df'xie zostaje wyslany spowrotem do karty
graficznej poprzez PCI, a karta wyswietla taki obraz jak chce (np w
okienku)
Jednak szybkosc takiej akceleracji w duzym stopniu zalezy od szybkosci
karty graficznej i od taktowania szyny pci.

Toomy'eM <tmachals_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> napisał(a) w artykule
<R5t_.1345$Mu4.665045_at_news.tpnet.pl>...