Re: wywlaszczanie w intelach, : 16 bitowosc win95

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 22:48:01 MET DST

"Grzegorz Ciaglo" <sinc_at_kki.net.pl> wrote:

>:))
>?

>swiatlo
>

>Hej daleki jestem od chwalenia windy i zdecydowanie wolę inne systemy
>jak np macos
>ale skoro podales przyklad petli to teraz nie odwracaj kota ogonem ;)

> //'''' Grzegorz Ciągło

nie odwracam. wyslanie odpowiednio spreparowanego pakietu sprawia,
ze jeden z modulow windows odpowiedzialny za microsoft network, wpada
w petle nieskonczona, wysylajac sobie w kolko ten sam pakiet.
powoduje to zabranie calego czasu procesora (nieodwracalnie), co
wyglada na zawieszenie windy.

aha. w tym programiku ktory zaproponowalem, nie wolno korzystac
z zadnych instrukcji wyswietlania. inaczej nastepuja odwolania do API,
co stwarza windzie okazje do wywlaszczania.