Re: wywlaszczanie w intelach, : 16 bitowosc win95

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 22:31:45 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>A pod MDOS nastepuje wywlaszczanie pomimo
>iz prawie cale oprogramowanie DOS ma 16bitowy kod...

chcialbym zwrocic uwage na fakt, ze jesli dosowy program nic nie robi,
to zwykle pyta system czy w buforze sa jakies klawisze. doskonala
okazja do wywlaszczenia dosa.

>Pod DOS tez sa takie mechanizmy ...

wiem TVision :)

>Wiec to chyba nie jest do konca wywlaszczanie tylko
>sygnalizacja idle time dla systemu ...
>Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

ale microsoft w reklamowkach okresla to jako wywlaszczanie :))))))
jako ciekawostke powiem, ze w serwerach NetWare wywlaszczanie przebiega
w taki sam sposob, jest wymuszane przez poszczegolne moduly.