IRQ Holder for PCI Steering

Autor: kradam (kradam_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 18:03:33 MET DST

Witam!
Mam MB Shuttle HOT565A i na tym Win95 OSR 2. 11 i 12 IRQ zajmuje mi cos o
nazwie IRQ Holder for PCI Steering. Nie wiem co to i po co to. Nie
zwracalem na to wiekszej uwagi, do czasu kiedy kupilem nowa myszke PS/2 i
zechcialem ja podlaczyc. Niestety port PS/2 chodzi bodajze tylko na IRQ12
(nie udalo mi sie tego przestawic) no i podczas instalacji wykrywany jest
konflik z IRQ Holder... Mysz oczywiscie nie dziala. Jak wywalic te g^H^H^H?
TIA
kradam_at_priv.onet.pl
Prosze o odpowiedzi takze na priva.