Odp: Odp: Kontroler FDC swiruje

Autor: Unique (unique_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 20:22:00 MET DST

>Tez sie mialem spytac czy masz 5x86/133 ale juz sie ktos spytal i dales
>twierdzaca odpowiedz. Otoz takie efekty wystepuja b. czesto jesli uzywa sie
ww.
>procka na plytach do niego nie przystosowanych (czy w instrukcji do plyty
jest
>on wymieniony a jesli tak to czy jumpery dobrze ustawione ?). Poza tym
jest to
>czesty objaw przetaktowywania tego procka na 160MHz.
>
>Zbyszek Klos

Czesc!

Wydaje mi sie, ze wszystko ustawilem dobrze (zgodnie z instrukcja), poza tym
wczesniej mialem ustawiona predkosc 120MHz i tez byly te same problemy z
FDC.
Nie znacie genezy tego zjawiska? Dlaczego niby procek mialby mieszac w FDC?
Czy moze to byc uszkodzenie w FDC?. No, ale dlaczego przy buforowanym
zapisie wszystko jest ok? Nawet jak probuje zameczyc stacje nagrywaniem
dziesiatkow malych plikow (glowica lata od tablicy alokacji - okolo 0
cylindra - do danych) nie ma problemow. Wysylanie duzych plikow tez nie
powoduje problemow. Dopiero gdy nie ma cachowania zapisu wszystko sie
sypie... :(
Czy mam te plyte oddawac do sklepu (to juz bedzie trzecia jaka oddalem)?

Pomozcie! I dzieki za dotychczasowy odzew.

Jakub Chmielewski.

                Internetowy Salon Sprzedazy Telefonow GSM
                     http://www.gsm-expert.onet.pl/
                          Otwarte codziennie.
                            DETAL i HURT.