Re: AWE 64 Value

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 15:17:09 MET DST

Target (tlumacze_at_polbox.com) wrote:
: A raczej co zrobić, aby załadowane banki
: instrumentów zagrały w edytorze (np. Cakewalk)
Czesc
Nie wiem jak w Cakewalk, ale w MidiSoft Studio 4
w opcjach konkretnej sciezki trzeba zmienic numer banku i juz.
Domyslnie jest ustawiony na 0.
Jeszcze drobne pytanie ladujesz caly bank do 512k RAM,
czy podstawiasz tylko brzmienie za jakis instrument?
Pytam, bo do mojej 512k pamieci udaje mi sie zmiescic
z ledwoscia gitare - ale caly bank ?? - no chyba ze wykorzystuje
(prawie same) probki z ROM.
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl