Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 10:35:46 MET DST

Majcy napisał(a) w wiadomości: <6heqsc$c8v$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
><6he0f6$ed0$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Mój Post był czysto informacyjny, ale tak z drugiej strony w Niemczech
>nowość już to nie musi być. Tam rzeczy szybciej się starzeją niż u nas i
>jest większa konkurencja wśród hurtowników. Jeżeli faktycznie ta drukarka
>świerzy towar, istnieje taka możliwość, że polscy sprzedawcy chcieli na
niej
>zarobić dodatkowy grosz ,jako na extra nowości. Za miesiąc ceny spadną i u
>nas.

ROFLAHMS!
STARY to jest SKANER! I u nas ceny już spadły bo był po 1400 - 1600 zł!
To nie była promocja ani żadna okazja. Normalny sklep, żadna giełda.
Tam jest po prostu TANIEJ, i to wszystko jest taniej. A ten skaner jest
najnowszym (ostatnim) produktem Musteka na rynek SOHO (co nie znaczy że
najlepszym). Co to znaczy się starzeć??

Co do drukarek to czy ktoś widział u nas HP720? I za ile? Chciałbym porównać
ceny...

>Istnieje jeszcze możliwość, że trafiłeś na promocyjną sprzedaż nowego
>towaru. Sprawdź w Niemieckich katalogach ile ta drukarka stoi i porównaj do
>cen w Polsce.
>A tak w ogóle, skoro tak dobrze się na tym znasz (AE), to zapewne sam wiesz
>najlepiej, dlaczego kupiłeś tak tanio i nie pytaj się o to innych.

Pytałem żeby zwrócić uwagę...
Otóż ja rozumiem że może być u nas droższe o 7% (różnica VAT, w Niemczech
jest 15% i trochę inaczej liczony). Ale 1200 - 750 = 450zł róznicy (a 1200
to u nas BARDZO TANIO). Więc zastanawiam się z czego wynikają takie różnice,
bo SAM nie jestem w stanie sobie odpowiedzieć. Z różnic w VAT powinien on
kosztować jakieś 800 zł. Pytam więc czemu kosztuje 1200? Chodziło mi o
odpowiedź ludzi zorientowanych np. dealerów, sprzedawców, itp,

A Ty wiesz, bo ja nie mam pomysłu, pomimo że AE ;-))

>Majcy (też AE)
Który rok?

Pozdrawiam,

--