Re: tajemnicze zaniki wierszy w Wordzie

Autor: Wit Witerski (witw_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 14:58:37 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote in message <6hdjdr$i78$18_at_helios.man.lublin.pl>...

>rozwiazanie twojego probelemu jest proste.
>robisz prosty blad. piszesz na pl.comp.pecet , a powinienes
>pisac na pl.comp.os.win95

On nie pisze o problemach z Windows 95, tylko z Wordem, który jest zarówno
pod DOSa, jak i Windows 95, Windows NT, Windows 3.x oraz (zeby bylo
smieszniej) równiez dla Maca.
I co?

A tak ode mnie, to jezeli piszesz o wersji Windowsowej, postaraj sie
zainstalowac najnowsze, albo po prostu inne sterowniki do karty graficznej.

Pozdrawiam (szczególnie Znika)!
Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]