Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Wojciech Rudziński (rudy_at_insert.com.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 14:57:37 MET DST

Nita wrote:

> Czy ktoś zna się na napełnianiu kolorowego zbiorniczka ?
> Interesuje mnie jaki atrament, czy można ściągnąć zielony kapturek i metoda
> napełniania.
>
> Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

W serii 500 i 600 nie ma wiekszego problemu, trzeba wywiercic dziurki
(ja to robilem gwozdziem, dlatego dziurki, otwory sie robi wiertlem)
nieco ( 5 mm ) pod zielonym w 500 lub niebieskim w 600 i wstrzyknac
strzykawka po 6 -8 cm3 atramentu niebieskiego typu hero, czerwonego
tuszu do stepli kalczukowych, a od zoltego kilka cm wody ...

Efekt jednak jest conajmniej mizerny bo szybko zasychaja (ok 3 dni
nieuzywania).

Lepsze tusze mozna kupic, nie pamietam gdzie, Wroclaw rynek, jak trzeba
to znajde ...
ale i tak nie maja zoltego ...

Powodzenia, kolorowych rak,
rudy_at_insert.com.pl