Re: Czy warto kupic Elpine?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 12:36:06 MET DST

> rzetelnej informacji. Chodzi mi o plytki Elpina na chipsecie TX-pro i
> ew. innych z tej stajni. Zalety? Wady? Czy sa stabilne? Szybkie? Czy

Mam taka (TXPro) i nawet mi sie podoba. Zalety? Tania :), 83MHz/UDMA i
jakies tam jeszcze pierdoly. Stabilna? Owszem, mozesz wlozyc w srodek
dowolny zlom i nic sie nie bedzie sypac (np. pamieci sdram/edo/fpm
jednoczesnie i proca 166mmx puszczonego na 3x83 z single voltagem + gravis
- nic, zero problemow. Cuda,czy co? :) ). Jak widac mozna zapakowac
jednoczesnie edo i sdramy, przydaje sie. Wady? Wolna obsluga RAM (duzo
wolniej niz np. intelowski TX, moze dlatego sie nie sypie).Niewygodne
rozmieszczenie elementow na plycie.Troche rozmiar mi sie nie podobal - nie
trafilem kolkami w otwory w obudowie :). Manual jak dla win-userow (np. w
biosie: Quick Boot - set to enable to enable Quick Boot Mode itd. :)))
Wiecej wad nie pamietam, moze cos jeszcze kiedys wyjdzie na jaw.

> gryza sie z czyms (RAM jakiegos typu, kartki graficzne, muzyczne, moze

Nie zauwazylem. Lepiej - ucieszylem sie, bo bezbolesnie dzialaja dyski
Fujitsu i Caviara z cdromem Teaca. Wczesniej mialem z tym klopoty.

> jakis soft, itepe...), moze czegos nie lubia? Czy ich jakosc zalezy
> od serii w podobny sposob jak w przypadku slawetnych monitorow CTX?

Mozliwe, nie wiem. Moja dziala poprawnie ;)

www.ability-tw.com lub podobnie.
> Mordazy von BinHex.

Chektor
............ Wojciech.Giersz.-."Czlowiek Zdolny Zarazic Kota Grypa"...........
......chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..............Voice.+48-032-312060....URL:http://www.polsl.gliwice.pl/~chektor
..............." I haven't lost my mind. It's just CRC error."................