Re: voodoo 2

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 12:32:49 MET DST

Vino <vino_at_priv.onet.pl> napisał(a):

> Wlasnie, i pomimo tak duzego rozwoju technologicznego caly czas
> komputery PC sa jednoprocesorowe (wiem, sa dual Pentium, ale kto to ma i
> kto tego uzywa ?). Gdyby tak zrobic plyte z miejscem na np. 16
> 486DX4-120 to bylaby niezla maszyna co ? Bo ilez to moze teraz kosztowac
> taki procek ? Prawdopodobnie po kosztach zlomu mozna kupic 1 sztuke.

He, He, więcej byś stracił mocy na likwidowanie konfliktów niż zyskał
prędkości, a płyta musiała by kosztować 10x więcej niż najnowsze pod
PII ;)
Polecam artykół o systemach wieloprocesorowych w najnowszym CW, jest
naprawdę napisany przystępnym językiem ;->

> Mozna by rozszerzac system kiedy sie chce i o ile sie chce. I nie byloby
> problemow z wymiana, bo po prostu by sie dokupywalo 2 nastepne procesory
> i po temacie.....

Naprawdę myślisz że gdyby to było takie proste to nikt by tego nie
stosował ?

> Nie wiem ile w tym sensu ale takie rozwiazanie mogloby byc ciekawe....
>
> Zreszta maszyny na procesorach RISC wlasnie tak funkcjonuja......

NAPRAWDĘ ???
Ciekawe :->

> Vino

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...